اعلام بار اصفهان | اعلام بار تلگرامی اصفهان

اعلام بار تلگرامی اصفهان

با سلام خدمت تمامی همکاران و رانندگان گرامی، به منظور اعلام بار تلگرامی اصفهان شرکت خدمات حمل ونقل کالا سرنوشت از این پس جهت سهولت رانندگان محترم نسبت به آگاهی بیشتر از انواع محموله های ارسالی و کرایه های حمل ونقل کالا از اصفهان به شهرهای مختلف کشور با انواع وسایل حمل ونقل ازجمله تریلی ده چرخ تک(شش چرخ)، خاور و… بصورت انلاین اقدام به راه اندازی این کانال ارتباطی کرده است.

امید است با راه اندازی این کانال فرصت مناسب تر و سریعتری جهت آگاهی شما عزیزان و مشتریان گرامی از وضعیت اعلام بار تلگرامی اصفهان و سهولت در فرایند بارگیری فراهم شود.

با کلیک بر روی عکس به کانال تلگرام ما بپیوندید:

آدرس کانال اعلام بار اصفهان ما را به دوستان خود پیشنهاد کنید:

http://t.me/joinchat/AAAAAEKTkrzbK2i65o856g

 

شماره های تماس:
۰۳۱-۳۳۶۴۲۹۳۱
۰۳۱-۳۳۶۴۲۹۳۴

همراه:
۰۹۳۰۰۹۶۹۶۷۲

آدرس: اصفهان خیابان امیرکبیر بازارچه سی ستون شرکت حمل ونقل کالا سرنوشت

اعلام بار اصفهان

با اعلام بار اصفهان شما می توانید تمامی کالاهای خود را با انواع کامیون و تریلرهای سبک و سنگین به سراسر ایران با قیمت مناسب ارسال نمایید. بدین منظور، سایت سرنوشت بار برای راحتی صاحبان بار و همچنین رانندگان محترم اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی اعلام بار کرده است. شرکت باربری اصفهان سرنوشت در کمترین زمان بار خود در این کانال منتشر می کند تا در معرض دید رانندگان محترم قرار گیرد. به اینصورت صاحبان بار به سرعت می توانند راننده خود را پیدا کنند و بار خود را ارسال نمایند.

استان اصفهان با مساحت ۱۰۷۰۲۷ کیلومترمربع و ۲۲ شهر از قطب های تولید آهن، مصالح ساختمانی، فولاد و پتروشیمی است که با توجه به قرارگیری در مرکز ایران و هم جواری با استان های سمنان ،قم و مرکزی از شمال،کهگیلویه و بویر احمد و فارس از جنوب ،یزد وخراسان جنوبی از شرق و لرستان و چهارمحال و بختیاری از غرب، موقعیت استراتژیکی خاصی از جهت حمل ونقل کالاهای خروجی و ورودی به این استان را در کشور داراست.

با اعلام بار اصفهان، ارسال تمامی کالاهای شما با انواع کامیون ها و تریلرهای سبک و سنگین به تمام نقاط مورد نظرتان با قیمت حمل بار از اصفهان امکان پذیر خواهد بود. سرنوشت بار، با اعلام بار اصفهان مفتخر به ارائه انواع خدمات حمل ونقل محصولات شما عزیزان به صورت دربست می باشد.

ما از طریق اعلام بار اصفهان مدعی هستیم، قادر به پیگیری و پاسخگویی آنی و لحظه ای وضعیت کالا ها از زمان شروع بارگیری تا زمان رسیدن به مقصد می باشیم. سرنوشت بار به منظور جلب رضایت شما مشتریان ارجمند در زمینه ی خدمات حمل ونقل، کلیه سرویس های خود را با مناسب ترین تعرفه نسبت به سایر خدمات دهندگان عرضه می نماید.

با آسوده خاطر حمل بار از اصفهان و محموله های ابعاد بزرگ و ترافیکی را با اعلام بار اصفهان به ما بسپارید. آماده ایم با اعلام بار اصفهان،حمل کلیه کالا ها موردنظر شما را برعهده بگیریم. همچنین از طریق اعلام بار اصفهان می توانید هرچه سریع تر خدمات حمل ونقلی مختص این استان را یافته و از خدمات به موقع شرکت ها و رانندگان مناسب بهره مند شوید.

جهت ارتباط با شرکت باربری در اصفهان اینجا کلیک کنید.

 

اعلام بار تلگرامی

اپلیکیشن تلگرام امکانی است که می توان به منظور ارائه خدمات از آن استفاده کرد و جامعه آماری زیادی عضو این شبکه پیام رسان می باشند. عضوگیری این کانال تلگرامی به صورت نامحدود بوده و تمامی افراد علاقمند و مرتبط با این حوزه می توانند عضو این کانال شوند.

اعلام بار تلگرامی اصفهان توسط شرکت سرنوشت بار موجب شده تا صاحبان بار بتوانند درخواست های انتقال بار خود را به سراسر ایران به صورت تریلی، کامیون، خاور و … در این شبکه پیام رسان ثبت نمایند. همچنین رانندگان می توانند در کوتاهترین زمان، با استفاده از آگهی های منتشر شده و مشاهده اعلام بار تلگرامی اصفهان بار موردنظر خود با تعرفه مناسب را انتخاب کرده و از طریق شرکت، با صاحب بار مرتبط شوند.